برگزاری مراسم


در مرکز یاس به مناسب های مختلف مذهبی و ملی من جمله: اعیاد، میلاد ائمه، سوگواری در ماه محرم و … مراسم های مختلفی برگزار می گردد. در این مراسم ها که اغلب با مشارکت خود سالمندان تدارک دیده می شود فضای معنوی و همدلانه ی خاصی حاکم است که باعث پر شدن اوقات فراغت سالمندان و تقویت روابط اجتماعی آنها می شود.

برگزاری مراسم

 

نشست های هم اندیشی


نشست هایی درجهت ایجاد هماهنگی و احساس مسئولیت و همچنین همدلی و صمیمیت در بین سالمندان مرکز یاس برگزار می گردد، که گروه هایی با رهبری خود  سالمندان به صورت همه پرسی انتخاب می شوند.این نشست ها با حضور مدیریت مرکز به صورت دوره ای انجام می شود.

 

 

 

 

 

برگزاری اردوهای تفریحی


اردوهای مرکز یاس طبیعت گردی ،تهران گردی،ایرانگردی وجهان گردی را در بر می گیرد این اردوها با مدیریت لیدر ماهر و باتجربه به صورت دوره ای و با پیشنهاد سالمندان برگزار می گردد هدف از برگزار ی این سفرها دور کردن سالمندان از شرایط تنهایی، بهبود روحیه، گسترش روابط اجتماعی و ایجاد تنوع برای زندگی سالمندان است و از همه مهمتر ایجاد احساس استقلال در انجام امور روزمره و رهایی از وابستگی به فرزندان می باشد اغلب سالمندان به شرکت در اردوها با انرژی مضاعف و خلق مثبت به زندگی خود ادامه میدهند.

از آنجا که هسته اصلی هر خانواده ای بزرگتر ها به ویژه ماردبزرگ و پدربزرگ ها هستند روحیه مثبت آنها مستقیما بر خانواده ها تاثیر گذار است و ما با قرار دادن سالمندان در چنین برنامه هایی سالمندانی شاداب و با انرژی مثبت را در خانواده و نهایتا شبکه اجتماعی خواهیم داشت.

 

 

برگزاری اردوهای تفریحی

 

گروه خیرین یاس


گروه خیریه گلهای یاس توسط جمعی از سالمندان و اعضای مرکز به صورت خودجوش و داوطلبانه برای حمایت از سالمندان نیازمند در سال ۱۳۹۶ برپا شد .عنایات و توجهات فرهنگ ایرانی و اسلامی به دستگریری از نیازمندان و مهرورزی به سالمندان ما را بیش از پیش برای حرکت در این مسیر مصمم کرده است .هدف از بر پایی گروه خیرین یاس کمک های مادی و معنوی به سالمندان نیازمند همچون تامین دارو،خرید وسایل کمکی مانند ویلچیر وعصا ،حمایت عاطفی،ایجاد اشتغال ،پرستاری از سالمندان و …میباشد .لازم به ذکر است این گروه توسط کمک های مردمی به ویژه سالمندان توانمند اداره میشود و هیچگونه اعتبار دولتی به آن تعلق نمی گیرد .لذا از شما نیکوکاران عزیز تقاضا داریم مارادراین مسیر پرفیض همراهی نمایید.                   نحوه کمک  به مرکز توانبخشی یاس  :                                       

  •   آموزش فعالیت های هنری و فرهنگی به سالمندان          
  • اجرای برنامه های شاد در اعیاد و مناسبت ها 
  • عکاسی و فیلم برداری از مراسم 
  • اجرای نمایش و تائتر شاد و کمدی 
  • حمایت مالی (کمک هزینه های مایحتاج خانواده             ،دارو،لباس،ویلچیر،پوشک و…)
  • اهدانذورات ،خیرات وقربانی …
  • اهدا وام بدون بهره به خانواده های نیازمند 
  • پرستاری و مراقبت از سالمند 

 

 

 

 


 





×

Powered by WhatsApp Chat

× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟